Velká aktualizace webu

Všem, kteří na moje stránky chodíte se velice omlouvám, trochu jsem to tu zanedával, ale pokusím se to napravit.

Událo se u nás mnoho věcí, od miminek až po výstavu. Vezmu to tedy pěkně popořádku.

Memory porodila čtyři krásná miminka všechna v krému a co mě hodně překvapilo samé holky, jedna samička byla hodně slabá a bohužel to nepřežila, zbylé tři holky prospívají, vesele běhají za Memory a sají mléko. Všehny tři budou nabídnuty k prodeji, více v sekci nabídka. Morčátka z vrhu "A" již našla své domovy, doma je ještě Alex, ale i ten se vydá příští týden posílit chov Kačky Kadlecové do Chs Ze zámku.

O víkendu 7. a 8.9.2013 jsem se se svými morčátky vyrazil na výstavu do Loun. Vezl jsem Vancouvera, Ruminu a Klaudii, v plánu byl i Rebel, ale ten mi výstavu plně bojkotuje, když to vezmu zpětně jeho škoda :-). Výstava byla plná věcí k dívání, takže jsem se celé dva dny rozhodně nenudil a navíc jsem tyto dva dny prožil se super lidmi, nebudu je tu vypisovat, oni zajisté vědí a já jim za to ještě jednou děkuji.

Co se týká výsledků, byli více než skvělé, ani jsem to popravdě nečekal. Jak jsem již zmiňoval vezl jsem tři morčátka, ale Rebel byl přihlášený do páru s Klaudií, což se opět pokazilo, Míše Hejné z chs Anubis, byl v sobotu na výstavu přivezen z krycí mise sameček Goldík z JAntaru, tak jsme si řekli, proč ho nezkusit přihlásit do páru za Rebela, podotýkám , že byl na krycí dvouměsíční misi, nepřipravený, neprotrhaný, ale li jsme do toho, během půl hodiny připravit morče na koleni se podařilo a výsledky, no posuďte sami:

Sobota 7.9.2013

Klaudie z Jantaru + Gold z Jantaru - nejlepší pár výstavy standardu A

Klaudie z Jantaru - 2. nejlepší hladké třída junior

Rumina Cavia Magia - nejlepší hladké třída baby

Neděl 8.9.2013

Klaudie z Jantaru + Gold z antaru - nejlepší pár výstavy standardu A

Klaudie z Jantaru - 2. nejlepší hladké třída junior

Rumina Cavia Magia - 2. nejlepší hladké třída baby

Vancouver Litlle Goldie - 2. nejlepší hladké třída adult

Když kouknete na stránky Míši Hejné chs Anubis, tak se dočtete, co všechno ještě získal Gold z Jantaru za samostatná ocenění a že jich nebylo málo.

Z tohoto zážitku budu čerpat opravdu hodně hodně dlouho.

Fota s poháry a diplomy naleznete v sekci výstavy.

Nesmím zde zapomenout na díky rodným chs naši miláčků, i jim patří velké díky.

Zajisté si každý, kdo řádky výše uvedené  čte všimne, že se tam nejvíce objevuje " z Jantaru" . Alenko a Dano Vám patří velké díky, za to, že jste mi svá morčátka svěřili a proto všechna ta sesbíraná ocenění patří i části i Vám.